Vilket helvete

Jag har varit på ganska dåligt humör hela dagen.

Jag gick till skolan fastänn jag inte mådde så bra, för att annars hade jag inte fått åka till Sebastian.
Men så tidigare idag, precis när jag slutat, så ringde jag pappa och frågade om han kunde köra mig hem.
Men så fick jag reda på att jag inte skulle till Sebbe den här helgen, eftersom pappa jobbar.

Jag fick panik, sa hejdå, sprang in på toan och grät, när jag väntade på bussen grät jag, på bussen hem grät jag, och jag gråter även nu...

Kommentarer
Postat av: Kit

Nää.. :l

2009-09-18 @ 16:17:19
Postat av: POi

Stackare. :(

Nu får du vänta tills nästa helg då, och hoppas det blir av då. :|

2009-09-18 @ 16:53:59
URL: http://namedeleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0