Jag orkar inte mer...

Jag är deprimerad. Jag hatar mitt liv.

Vi satt och åt. Pappa påstod att vi skulle ha något jävla familjemöte på fredag, så jag kanske inte kan åka till Sebastian imorgon.
Jag var plötsligt inte hungrig längre. Började gråta.
Efter ett tag blev det för mycket. Pappa påstod att jag var oförskämd, att jag borde uppoffra mer.
Men det är ju det jag gör. Jag har inte träffat min älskling på 2 månader. De vet inte hur det känns. När de var unga fick de åtminstone träffas varje helg.
Jag sprang upp på mitt rum. Kunde inte andas. Grät.

Nu sitter jag här... Och gråter fortfarande.
Jag kommer antagligen inte få åka dit.
Jag kan lika gärna ta livet av mig. Men problemet är att jag inte kan det för jag har lovat så många personer att inte göra det.
Kan inte någon annan döda mig då?

Jag orkar inte med mitt deprimerande liv längre. Ingen förstår mig. Det känns som om det inte finns någon utväg längre.

Mamma och pappa tittar på TV där nere nu. De skrattar. jag gråter.

Kommentarer
Postat av: Caroline ♥

Det är synd att man älskar en person så mycket s'att man bara längtar och längtar.

När det har tagit slut så kan man inte leva för något och då uppstår självmordstankarna.



Det är också synd att Sebbe bor så långt borta..

2009-09-23 @ 21:14:49
URL: http://carcuurodpana.blogg.se/
Postat av: POi

Men du kommer ju att få träffa han snart ändå. Tänk inte så mycket på det, även om det kanske inte går ibland. Och jag gillar inte att du tänker på självmord, jag skulle saknat dig som FAN, även om vi inte känner varandra irl.

2009-09-24 @ 06:20:41
URL: http://namedeleted.blogg.se/
Postat av: Anonym

kämpa på! <3

2009-09-24 @ 14:34:53
URL: http://indas.blogg.se/
Postat av: Kit

Fan vad jobbigt :l

låter verkligen skit.. men du har iaf någon som älskar dej och du har någon du vill vara hos, oh det är det inte alla som har ;)

tänk på det du..

2009-09-26 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0