Hemma ännu en gång!

Hemma igen... Med 2 nya tågbiljetter i min samling.

Kom hem en dag senare på grund av att jag troligen fortfarande inte är friskt...
Blev storförkyld på fredagen.
Annars har allt varit perfekt... Inget bråk heller.

Sedan ska jag bara meddela Sebastian om att om jag märker att han har tittat på porr igen så är det.. Slut.
Är trött på det där.

Sedan vill jag klippa mitt hår så fort som det bara är möjligt.

Dessutom har en använd t-shirt av Sebastian hamnat i min påse (ja, jag har allt i en påse, haha).

Jag har lämnat kvar min kamera hos honom också. Han skulle låna den till att ta kort där han bor under tiden jag var där, men han glömde det, så jag lämnade helt enkelt kvar kameran där..

Sebastian har också väldigt fina ögon. De ser ut att börja bli lite blå, men det är väl bara jag som inbillar mig.

Sedan vill jag färga håret, men det kommer jag säkert inte få...

När jag kom hem blev jag irriterad på hur smutsigt och så mitt skrivbord var, så jag städade upp det. Med ilska. Nästa sak att städa är mitt hela rum också... Det kommer att ta tid.

Nej, nu är det dags för att tvätta fötterna, ta ner tvätten och sedan läsa olästa blogginlägg. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Det är väl enbart skåningen och en knäpp norska som bor i Skåne som använder ordet kanske? :D

2009-09-28 @ 19:46:19
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Paulina

Det låter som att du har haft det jätte roligt :D



Det är ju toppen! :D

2009-09-28 @ 19:50:21
URL: http://pinkscreen.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

sv: HAHAHA! Nej, jag är medveten om att det syns. Min tröskel för censuering var att barn inte skulle se eller fatta allt, jag tror att de som fattar och kopplar är tillräckligt "stora".. :D

2009-09-28 @ 19:57:56
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: POi

Du verkar ha haft kul. :> Skönt att det inte vart nå bråk eller så. :)

2009-09-29 @ 15:03:40
URL: http://namedeleted.blogg.se/
Postat av: kit

Vad bra att ni fick ses tillsist då ^^

hoppas det var lika trevligt som det verkade och glöm inte att tvätta mellan tårna! x)

2009-09-29 @ 18:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0