Shit.

Idag har dagen varit jobbig.

För det första hade vi innebandy på idrotten idag. Jag tyckte det var kul, så jag körde hårt ända till jag inte kunde andas längre på grund av min astma. Så jag fick inget syre i hjärnan och höll på att svimma, så jag fick stå målvakt i slutet i stället.
Sedan när vi skulle byta om var det två tjejer som färgade håret där.
Alla tjejer i min klass satt bara och stirrade på dem. Haha.

Sedan fick jag äntligen reda på vilken buss jag skulle åka med.
Dock stod det bara att man skulle gå på i Alléskolan (min skola), men inte VART på skolan!
Bara för det missade jag bussen, så mamma fick hämta mig!

Sedan så ska blogg.se sega sönder också.

Kommentarer
Postat av: POi

Men fyfan! Färga håret i skolan..? Låter inte så.. fräscht?



Jag ska försöka logga in på msn idag. Har haft massa plugg å skit så har inte kunnat logga in.

2009-10-20 @ 08:01:06
URL: http://namedeleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0