Min dröm

Jag har idétorka...

nej, nu vet jag.

Jag drömde om en jättekonstig dröm.
Typ. Att i framtiden, att jag blivit gravid med Sebastians unge, och sedan skulle jag på något hemligt uppdrag, så när jag fött vår son, stack jag iväg.

Efter 16 år kom jag tillbaka. I huset var det en gamling som jag inte kände igen. Jag frågade vad hon hette. Hon visste inte. Hon visste bara att det stod i deras dator.
Jag gick upp på den andra våningen och kollade i rummen. Jag hittade Johannes (vår son) i en säng. Det stack ut 2 kvinnoben.
jag trodde att det var en kvinna, men det var tydligen deras dator. (Framtiden altså. Haha)
Johannes låg och spelade på ett ps4, och han var lik sin pappa på utseendet.
Jag började gräla med honom utan anledning. Han berättade om en kvinna som varit gift med Sebastian, för hans skull. Han hade inte gillat henne, och hon dog när han var 10.
Han berättade hur Sebastian varit så deprimerad, och skrivit en massa lappar där det stod: "Evelina" på.
Sedan sa han: "Men.. Vem är du egentligen?
Jag svarade då: "Det är jag som är Evelina... Din mamma."


Sedan hände lite annat. Som jag bara var medveten om, och som jag kunde själv bestämma över.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vilken dröm ;o Jag skulle nog aldrig kommit ihåg så mycket :O

2009-10-03 @ 20:02:00
URL: http://pinkscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0