Kanske död.

Paulina berätta att Robbans vän skickat det här på habbo i hennes gästbok: 

Robert1231

Hej, jag känner inte dej men Sebban gav mig några namn på Roberts habbo vänner. Jag meddelar så många av hans habbo vänner jag kan att... Robert avled för 5 dagar sen. Han slutade andas mitt i natten trots att jag var vid hans sida hela tiden. Dom gjorde så gott dom kunde men... Jag vill bara berätta det. Jag slutar på habbo nu och för alltid tack vare detta.

Med vänligaste hälsningar,


Det behöver ju inte vara sant, kanske bara en lögn.. Men om...
Så hemskt.

Jag kände Robban genom habbo då.
Men förra året, när jag skulle sluta, Robban hade skickat några meddelande med hjärtan i min gästbok...
Sebastian blev ju rasande över detta. Lite överdriven kanske. Men han har ju autism lutande mot aspergers.

Så.. Jag fick inte chatta med Robban sedan dess....






Dessutom såg jag för några dagar sedan en ande i mitt rum... Ja, jag såg den.
Jag har inte sett en ande sedan jag var sex år tidigare.

jag vet ju inte om en ande kan besöka en, när den bara har känt personer genom internet.
Men sånt vet man aldrig om.


Kommentarer
Postat av: HalloN

Nä.. :( gud så hemskt om han verkligen avled..



Men det gör ändå mig fundersam, om han nu inte bad sin vän berätta för hans habbo vänner, att han dog innan han gjorde det, att det är en sak hans vän då skulle tänka på och bry sig om att göra. Sorgen har nog tagit tillräckligt hårt på hans vänner, och det hade nog inte varit något man orkat med då.. man är nog upptagen med att sörja själv.

Men jag borde egentligen inte komma med misstankar. sorry. Det är redan hemskt som det är, om det verkligen hände. =(

2009-10-08 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0