Habbo och habbopixling

Min lillasyster har börjat med.... Habbo...

Jag menar.
Jag träffade Sebastian genom det.
Jag och han slutade för knappt ett år sedan.
Jag har fått vänner genom habbo som jag faktiskt än idag chattar med på msn ( Paulina, carro, och kit är några exempel, och POi träffade Sebastian på habbo, och sedan träffade jag POi genom Sebastian).
Jag har så otroligt många minnen därifrån.
Förra året var ett sådant där riktigt habbo-år, och endå... Och endå var det det mest märkligaste året i mitt liv, tills jag slutade.

Men nu håller jag på och pixlar en habbogubbe, och jag har faktiskt glömt hur mycket jag tycker om det.
Jag menar. Bara för att man inte längre spelar det så kan man väl ändå få pixla det?
Förresten så tog jag hjälp av en bild jag hittade på google, eftersom jag glömt lite hur mycket och hur långa vissa pixel är.
Jag var en liten pixlare förra året också förresten. Inte lika erfaren bara.

Mitt habbopixel:

Jag blev ganska nöjd endå.
Skulle lika gärna kunnat ha vara min habbogubbe?
Synd att det inte finns såna kjolar, tröjor eller hår då....

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jah har faktiskt tröttnat lite på habbo .. allt är typ helt annorlunda nu och jag fattar naadaa o.o



-- Cupcakes med dumblechoklad! Mumsigt, men om man tittar på bilder av "proffesionellt" bakade cupcakes så ser dem lite mer .. utsmyckade och så ut .. jaa xD

2009-10-02 @ 23:54:25
URL: http://pinkscreen.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Hehe.., ibland hänger jag inte riktigt med, har ingen aning om vad Habbo är, men det är okej. :D



God morgon! :D

2009-10-03 @ 07:21:17
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: kit

håhåh! jag nämnes x'D

Visst var förra året och sommaren ett riktigt habbo-år... lite läskigt hur det blev ett slags.. liv.

2009-10-07 @ 17:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0