Dagens köp

Nämen.. En påse? Vad kan finnas där i tro? (Lägg märke till min lilla hand)




...Det första jag får upp är min nya jacka. Den är matt mossgrön. Påminner om Sebastians jacka kommer jag på nu. Samma tyg också.




Sedan får jag upp min nya långskjorta utan ärmar. Den ser jättefin ut på mig om jag har slips också.
(Tänker jag ha imorgon!)




Sedan får jag upp mina nya, randiga mirakelvantar!




...och mitt nya hårband. Love it.♥



Sedan trillade det fram en sak man ska borsta tänderna med också. Som jag betalade hälften på.


Kommentarer
Postat av: Djävulen.

supershopping!

Postat av: POi

snygga kläder där! ;)

2009-10-05 @ 16:12:05
URL: http://namedeleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0