Dagen igår.

Igår och idag var det demokratidag i skolan, och så var vi i konserthuset och tittade på gospel.
Vi fick också reda på att det var igen på kvällen, och han som typ "bossa" där gav Ronja gratis inträde till kvällen. Hon fick också ta med en vän.
Så jag tänkte att jag kunde följa med, så vi ringde och frågade om hon kunde vara hemma hos mig tills det började.

Hon fick. Hemma hos mig sminkade hon mig för skojs skull, vi åt och vi spelade sims3.
Väldigt trevligt. Det var dessutom första gången hon var hemma hos mig.

På kvällen körde pappa mig och henne till gospelet, och det var jättekul!

Så det är min anledning till att jag inte bloggade igår.

Kommentarer
Postat av: POi

Nämen Eve, vad är detta för dumheter?? ..att du inte orkat blogga? Kommer du inte ihåg vår lilla deal, att du skulle bli famouse å jag skulle bli din assistent? Hur ska vi annars tjäna lite cash har du tänkt? Mitt tips vore att du borde ta med datorn dit nästa gång, annars får du smisk! >:D

2009-10-07 @ 18:52:04
URL: http://namedeleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0