Varit ute ^^

På länge har jag varit ute med vilje, jag vet inte, men jag blir så glad av det fina vädret. :)
Tog lite bilder också xD

Mamma.. Som oljar vårt nya staket till altanen. ^^


Mamma....


Iadg orkade jag inte ha byxor så jag tog på mig min gröna kjol och ett par knästrumpor. ^^



grus? Hm.. Kan du se något annat? Mina skor? O___O
Nejmen..




Stigen till vägen... o__o Waow..



Min skugga :3




Fluffy ^^



Zilvra ^^



och Grannkatten.. Jag vågade inte gå nära den, för så fort jag gjorde det, lät den konstigt, som om den var samtidigt arg och bara ville skydda sig, vadå? jag är inte farligt.. (a)



Vår bil.. Lite smutsig.. ^^





Det räcker nog med bilder nu ^^ Har fler, men orkar inte lägga upp dem också. xd

Kommentarer
Postat av: POi

:O ge mig din kjol!

2009-05-21 @ 21:19:23
URL: http://namedeleted.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fick den av en kompis.. Så att.. :P

2009-05-21 @ 22:11:08
URL: http://icytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0