Punktering? :S

Dagen började med att jag och mina syskon grattade mamma, eftersom det är Mors Dag. ;)
Hjälpte till med disken osv..
Sedan chattade jag med några i "s-m-gruppen" på msn, och grattade bland mina många nya chattvänner, Pia. Eftersom hon fyller 13 idag har jag för mig. ^^
och så har jag pratat väldigt mycket med Sebastian, eftersom han endå var hemma hos sin mamma då, men åkte tillbaka till skolan där hans "andra hem" är, vid 5.
Sedan skulle familjen åka till mormor och fika och så, fast jag och min bror (Elias) skulle åka till Freja och Lovisa, men på halva vägen dit så blev det inget med det, eftersom bilen fick punktering. Så, klockan blev över åtta, och försent att åka till Freja och Lovisa. Så jag och Elias fick endå följa med till mormor och morfar för att fika. Ja, så var ju Malin och Jens där, och Amanda också såklart. :)
Blev ganska trevligt, men lite väl sent. ^^,
Så nu sitter jag här ungefär vid 12 och skriver.. xD
Tog bland annat lite egobilder och saker.. Som inte är så intressant, men piffar ändå upp inlägget lite.. xd

Tagna med min mobil..









Månen... Men den syns knappt. xD








Kommentarer
Postat av: Paulina

Vilken söt katt!

2009-06-03 @ 09:30:00
URL: http://pinkscreen.blogg.se/
Postat av: Tessan +*~.

FYFAAAN VILKEN GULLIG KATTUNGE! Seriöst, säg vart du bor så att jag kan komma och stjäla den!

2009-06-28 @ 00:30:50
URL: http://truelooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0