Ointressant om mig och Sebbe. :D Jag bjuder på't

Såg de här relationsfrågorna på nån blogg. Varför inte kopiera och skriva egna svar.. xd

Vad heter ni? Evelina och Sebastian.
Hur träffades ni? Habbo.. Sånt är lite konstigt..
Är ni förlovade? Jag vill inte svara på den frågan. ^^
Bor ni ihop? Nej, tyvärr.
Har ni barn? Nej, och det lär vi inte ha på ett bra tag heller.
Har båda körkort? Nej. ^^
Isåfall, vem kör bäst? .
Kommer du ihåg er första kyss? Inte precis, minns bara att det var hemma hos mig..
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag tror han skrev det först.. och sa det först i telefon också för den delen.. :P
Vem är äldst? Han. Jag hade nog inte klarat av någon som är yngre än mig. xD
Vilka stjärntecken är ni? Han är kräfta och jag är Vattuman.. Tror jag.
Vem fyller först på året? Jag. ^^
Vem är längst? Svårt att säga... Första gången vi träffades var jag längst, men nu är vi ungefär lika långa. xd
Vem sjunger bäst? Svårt att säga.. Vi är lika dåliga. xD
Håller ni i handen på stan? Nej, inte direkt. Vi håller mest handen om vi är bland naturen har jag märkt. o_O
Kände ni varann innan ni blev ihop? beror på hur man menar det.. om man menar på internet eller i verkligheten. .___. 
Blev du kär i första ögonkastet? Kan man säga.. 
Har ni någon speciell låt? Inte precis. xd
Har ni några "fri kort"? Va? Om jag fattar rätt så är det ett nej..
Har ni varit utomlands tillammans? Räknas Skåne? Nejmen, vi har nog bara varit i Sverige tillsammans, men snart kan jag nog räkna med Danmark också.. xD
Vilket är ert bästa minne? Jag kan nog inte säga att det finaste minnet är när vi spelar ihop... Ehum, nejmen, vi har nog ett par fina minnen ihop.. 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på film.. Spelar.. Är ute och gör något.. Myser.. och lite annat jag inte vill nämna här. ^^
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Vi pussas nästan aldrig... Eller om man tänker efter så har det varit många pussar på sista tiden.. Kyssar också för den delen.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nejdå... jag bodde bara nära Borås/Göteborg/Trollhättan/Lidköping, och han bodde utanför Helsingborg.. Ehum, inte långt alls, nejdå..
Blir du lätt svartsjuk? Hahaha, vem blir inte?
Brukar ni bråka? Jepp. Vem bråkar liksom inte i ett förhållande? Kanske i ett annorlunda, och inte så allvarligt förhållande isåfall... Så, ja, vi bråkar..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Nja, förr pratade vi bokstavligt talat VARJE dag, men enda sedan han började på en sån där skola han är tvungen att bo på, och han gjorde sönder sin mobil.. Så pratar vi knappt längre.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ansiktet, händerna, benen, ögonen, näsan, munnen, naglarna... jag kan forsätta i evigheter. ^^
Brukar nån av er prata i sömnen? Vi pratar BÅDA i sömnen.. xD


Fick ni veta lite ointressant.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0