Min midsommar 2009

Jahapp, då har jag firat midsommar på Läckö Slott.. Heh


I Hallen

Kattungen









I bilen dit

Pappa och en som heter Mikael hade bytt bilar, så vi åkte till Läckö i en bil som inte är vår.





jag och Elias försökte snacka skånska, hahah.







På någon toalett



I Läckö















Tv? Jahapp, fan tänkte jag..
 jag undvek iallafall kameran så mycket jag kunde.







Haha, jag åt Hallon (glass) och en vän till mig på msn kallar sig för Hallon, höhö, jag åt visst upp henne.





jag är förvånad över det fina vädret, även om det regnade när vi satte oss i bilen.. (Suck, det som alltid regnar när det är midsommar).



Läckö Slott





Man fick inte ta bilder inne på Läckö Slott, men jag gjorde det endå.. Hehe









Tomt rum..







Toalett



jag och mamma och pappa är ensamma i rummet och nyss fått reda på att man inte fick ta kort, men jag tar ett endå

Pappa: Men, Evelina, man får ju inte ta kort!
Jag: Jamen, det är ju bara vi här, hehe.



Fängelsehåla.. TYVÄRR var det ingen riktigt människa där inne.



Dockor.



jag och Elias tappade bort våra föräldrar, så jag tog ett kort.
Men tack vare min "hittarförmåga" hittade vi dem långt efter också.



Så åkte vi och åt midsommarmat, och jag tog ett kort på mitt öga i bilen på vägen hem. Hehe



Sen så tog jag en massa egobilder också, som jag inte tänker lägga upp här. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0