Tågbiljetter värda guld

Visste ni att jag samlar på mina tågbiljetter jag haft under den tiden jag åkt tåg till Sebastian?
Tyvärr har jag inte ALLA biljetter, eftersom det någon gång bara varit kvitto eller så har jag tappat bort dem.
Iallafall, jag tog lite bilder på dem. Haha, jag är ju helt stolt över dem.
För mig är dom värda guld.
I framtiden ska jag säga till mina barn (Som jag självklart kommer få):

"Med dom här biljetterna åkte jag hem och till er pappa när han bodde i Skåne, och blablabla"
Det verkar kul att vara mamma och skryta om sitt förflutna, haha. Nej men, min framtid ser nog kanske inte riktigt ut så.
Vem vet, jag kanske blir författare eller serietecknare. Berömd ni vet.

Lite bilder på biljetterna:





(Klicka på den sista bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0