Önskar

Jag önskar Poi kunde logga in på msn just nu.
Jag önskar jag var hos Sebastian just nu.
Jag önskar att jag inte ska behöva vara deprimerad.
Jag önskar mig en systemkamera.
Jag önskar mig ett ritbord.
Jag önskar att jag inte hade en sån känslig kropp.
osv...

Förr brukade jag mest bara vara nöjd med det jag fick/hade (Förutom när det gäller mat då).
Numera har jag plötsligt önskat mig en massa saker. Haha.

Förresten, visste ni att jag på nyårsaftonen 2007/2008 önskade att jag skulle träffade den perfekta pojkvännen innan året var slut.
Gissa vad? Jo, önskan slog in.
Helsjukt, jag som hade glömt bort den där önskningen, men endå slog den in utan ansträngning.
Eller jo visst, det var ansträngande att vinna Sebastians kärlek ett tag...
Jag är så bra. Hehe.

Sebastian om du läser det här någon gång: Du ska veta att jag är överlycklig att jag har dig. Jag vill aldrig förlora dig, aldrig. Förlorar jag dig har jag nästan inget kvar att leva för.

Kunde lika gärna säga det till honom. Men det är spännande om han någon gång läser min blogg. (Om det nu blir någon gång)..

Kommentarer
Postat av: POi

Jag är ju inne på msn nu iaf :D

2009-06-28 @ 15:09:53
URL: http://namedeleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0