Ny layout och lite småfakta om min förrförra tågresa

Såg den nya layouten på blogg.se och blev lite förvånad. Jag är faktiskt inte så van vid förändringar.
Men tiden går och allt måste förändras någon gång. Även jag, haha.

Förresten, visste ni att förra gången jag skulle ner till Sebastian så missade jag tåget ner. Men mamma köpte en ny biljett. Sen på det nya tåget så satt jag bland ett par och en nörd. Haha
Paret var roligt att prata med, medans nörden var lite väl tyst.

Kanske ni tycker det är lite elakt att kalla honom nörd, men det var exakt det han såg ut som.
Jag tyckte det var lite läskigt, eftersom jag inte är van vid att se nördar. Speciella kläder liksom, lite häftigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0