Mobilbilder (bjuder på det)

Åh, kom nyss på att jag hade lite bilder på mobilen som jag inte lagt in på datorn än.
Så jag la in dem, och nu tänker jag visa dem här, på min blogg.

I Skogen (4 Juni)


Min plumbbob och Sanna som ska likna en sim. (5 Juni)





När jag och Sebastian och hans mamma var på Kärnan i Helsingborg. (6 Juni - De 2 sista är utanför Kärnan)










Inne på Media Markt, tillsammans med en massa reklam för TheSims3 (24 Juni)









Inne på Bauhaus (samma dag)



Det var allt.


Kommentarer
Postat av: Paulina

HAHAH , jag såg någon sån där skum grej .. en video på youtube med människor som låtsades vara simmar haha xD

2009-06-29 @ 22:42:26
URL: http://pinkscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0