Min dag (27 Juni)

Den där hemliga maten var visst grillat.

Majskolv... Mm...
Förresten, säger ni majskolv eller majskorv?


Otroligt, idag har det varit släktkalas, och nu på kvällen var det grillad mat tillsammans med 2 av våra föredetta grannar.
På kvällen var det så härligt med solnedgång och allt, och kattungen fick också vara ute lite och springa.
Endå har jag inte tagit ett enda kort.
Otroligt...

Uppdatering: Just det, hade glömt att jag tagit kort på mina guldbiljetter. Dessutom tog jag nyss en bild på mig i mina hörlurar. Självklart kommer ni inte få se bilden! *nöjd med mig själv*

Kommentarer
Postat av: HalloN

Majskorv säger jag nog. xD

2009-06-27 @ 22:26:09
Postat av: Paulina

Hmm .. jag säger nog aldrig majskolv .. men om jag gör det säger jag nog majskolv .. O_o

2009-06-29 @ 22:43:50
URL: http://pinkscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0