massor att blogga om

Mamma är bäst.. hon hade antagligen köpt godis, på en söndag (om det inte var pappa), och jag blev överlycklig.
Dock var det väldigt konstigt godis..

Liksom, ett skumgodis, som ska likna en kanelbulle.. Det smakade som en också, eftersom den hade socker och kanel.

Sen så var det något godis som liknade en bit melon också, smakade som en melon också för den delen..

Sen så var det något choklad med mintfyllning. Inte så konstigt. Men endå..

och så var det lite annat gott godis också.



Sen så ser min hand alltid ut såhär efter att jag har ritat med en speciell penna, i en speciell bok..



Ja, jag har visst en bebishand.. Korta fingrar också.. hehe, så är det kul att jämföra handen med Sebastian, eftersom han har mycket längre fingrar och så..


Ni har kanske märkt att jag bloggat mycket idag? Det är nog för att jag inte haft annat för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0