Jag vill klaga lite.

Angående det här med Stockholmare och Skåne.. Stockholmare, varför hatar ni Skåne?
Skåne är ju ett underbart landskap, det är fint och grönt på de flesta ställen, det är oftast varmare där, ja, det finns massor av anledningar som jag inte kommer på just nu..
Dessutom är skåningar riktigt snälla också, så omtänksamma och så..
Medans ni, Stockholmare ska tro att ni är bäst, och överklassa alla andra städer/landskap.
Många hatar även dialekten skånska. Men enligt mig är det en underbar dialekt, eftersom man så lätt blir glad av att höra den (Förutom den där riktigt grötiga skånskan då).
Jag säger heller inte att alla stockholmare är idioter, vissa är riktigt snälla och roliga. Som tillexempel Poi.

Jag tror nog jag har sagt mitt..
Eller nej, just det:

Ni som inte gillar Göteborg/Göteborgare: Fuck off, Göteborg är en rolig stad att gå runt i.
och Göteborgare är riktigt roliga och snälla, dock lite oartiga ibland.
Men sånt är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0