Elakt internet

Just nu är jag så irriterad på mitt internet!
Nästan allting, förutom mitt internet och datorfläkten är den här datorn ganska bra.
Eller det kanske inte är datorns fel att internet suger, utan den där grejen som sitter i min dator för att det ska funka. (Vi har trådlöst bredband)

Alltid ska den stänga av sig vid minsta ansträngning på en sida.
Tillexempel går jag in på en speciell sida är det som om den säger: Nej! Det här var för ansträngande, nu stänger jag av internet, så att du får starta om din dumma dator. Mohahaha.

Jag önskar jag hellre kan sätta i en sån antenn (min bror har det så att), men problemet är att det inte finns något ställe på min dator man kan det på.
Så jag får nog helt enkelt nöja mig med mitt internet..

Kommentarer
Postat av: Paulina

Aaaaw , stackars dig :<<

2009-07-01 @ 11:46:50
URL: http://pinkscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0