vaken hela natten..

Sebastian kommer hit istället, om bara några minuter faktiskt..

Har varit vaken hela natten, och somnade sist igår.. (vid 2 på natten)
Det är häftigt när man går på sina sista energier, för allting rör på sig, även en hel bänk, man blir helt hypnotiserad...
Fast allting rörde sig ännu mer i morse, nu borde jag istället känna mig varm, som när man har feber.. Jag har lust att bara somna i Sebbes famn senare.. Låter mysigt...

Det är nog första gången jag är vaken en hel natt och fortfarande är vaken på dagen... Dessutom... Ingen energidricka heller!


(Pågrund av min trötthet skrev jag fel runt 10 gånger innan när jag skulle logga in på min blogg)

Kommentarer
Postat av: HalloN

Du får logga in på msn sen. :) hoppas du blir lite piggare. :P

2009-07-20 @ 15:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0