tiden går fort

Jahapp 3 dagar har gått, och Sebastian är i Davsjö igen...
Dessutom funkar hans msn igen, han hade bara blockat den i sitt virusprogram.
Och dessutom angående porren... Han sa att det var gammalt, men han ljög visst.. Han tror nog inte att jag kan kolla datumet! Jag är arg på honom igen.. Innan var jag så.. Lycklig med honom igen, men nu blev jag så arg.. Igen!

Vad ska jag göra? Jag är så besviken...

Ja, han hade tillochmed tittat på det när jag kom hit.. Den 8 Juli, mellan klockan 20:00 till 21:00. Jag sov antagligen då, och då kollade han antagligen på det i smyg!

Kommentarer
Postat av: HalloN

"Gud som haver flickor kär, se så stygga pojkar är." ^^

2009-07-23 @ 23:05:34
Postat av: POi

:o men nu är skivan borta ju, så då kan han inte kolla mer på den ;)

2009-07-24 @ 16:27:16
URL: http://namedeleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0