Orkar du läsa mitt babbel?

Jag vet inte, men jag kommer antagligen dö någon gång som ung, who knows, det är iallafall vad jag vill.

Ehm, vi byter samtalsämne.
Egentligen skulle jag ha varit påväg hem just nu, men istället sitter jag här vid Sebbes dator? Hur kan det komma sig? Jo, jag ska hem på söndag istället! Jippi! Synd bara att Sebastian inte är här...
Jag saknar honom. Jättemycket. Jag vill krama, slå, skälla, bråka, be honom döda mig, kyssa honom...

Jag både hatar och älskar honom just nu... Ibland önskar jag att jag aldrig addat honom den där dagen på habbo, då skulle inte jag suttit här helt super-deprimerad.

Nåja, idag ska jag och Rose-Marie åka till Helsingör med båt. Andra gången jag är i danmark altså. Ska bli kul! Hoppas att Rose också kan följa med.

Förresten blir jag deprimerad av att sitta vid den här datorn, så jag ska nog sätta mig och rita istället.

Hejsvejs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0