Klockan är över 12

Med tanke på att klockan är över 12, ska jag hem imorgon.
Altså på torsdag.
Aja, kanske ska bada idag.

Förresten kunde jag inte skälla på Sebastian innan när han ringde, eftersom han lät så ledsen över att ha åkt och så pratade vi inte länge alls.

Aja, ska sova i min och Sebastians bäddsoffa nu... Ensam.. (kunde valt att sova i samma rum som hans mamma om jag ville, men med tanke på att jag är allergisk mot deras hund, Lurvas som också sov där fick jag ju tacka nej).

Dem flesta brukar uttala hans namn mer: "Lovas" jag brukar nog säga både "Lovas" och Lurvas.
(Det är svårt att skriva uttalanden, ursäkta om det ser en aning rörigt ut?).
Förresten så minns jag inte ens hur hans namn stavas, hahah.

Aja, godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0