ingen minigolf

Det blev ingen minigolf eftersom vi inte var i Helsingborg igen föränn vid 7.
Men iallafall, i Danmark åt vi Pölse på färjan dit, sen åt vi sån här typisk dansk glass med gräddbulle och så på... Sen fick jag en ny "t-shirt". Inte riktigt en t-shirt, men iallafall, så tog jag lite kort och sen när vi var i Sverige igen hämtade vi Rose och åt en glass på ett ställe jag inte minns vad det heter, fast jag drack milkshake istället. Det bästa var att man fick välja smak genom glasssorterna. Jag tänkte välja mango, hallon och blåbär först, men det verkade endå lite knäppt, eftersom det kanske skulle smaka konstigt, så jag valde blåbär och vanilj istället, och det var väldigt gott faktiskt.

Sen innan milkshaken ringde Sebastian och pratade med hans mamma på hennes mobil och så bad han henne att jag skulle ringa honom när vi kom hem.
"Helvete också." Tänkte jag.
Men samtalet var kort och tråkigt och han bad mig ringa imorgon igen bara för att han ville se till att jag mår bra.


Nej, nu ska jag ta lite egokort, inte spara dem och kolla lite på bloglovin, för att dämpa min depression.

Vi "hörs!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0