Ensam med en dator, men endå inte hemma.

Jahapp, Sebastian åkte nyss.
Men jag ska däremot stanna kvar här i någon dag till..

Så här sitter jag vid Sebbes dator, med ett trögt tagentbord.
Dessutom så av en slump såg jag att han tittat på porr och spelat porrspel för ett tag sedan (Läs: Av en slump, jag snokade inte). Han som inte fick det... Vilken lögnare, jag är faktiskt ganska arg just nu, men mest besviken.
Jag vet inte om jag ska kunna lita på honom igen.
Dessutom har han och jag mest bråkat...

Borde inte jag göra slut? Men gör jag det kommer han och jag antagligen aldrig ens träffas mer, och inte hans mamma och systrar heller, och inte vill jag att det ska hända.
*suck* Jag vill bara gråta.

Dessutom kan jag inte logga in på msn, helknäppt.

Kommentarer
Postat av: HalloN

Men du får prata med honom. =/ berätta för honom hur du mår/känner när du får ta sånt här. Du måste ju kunna lita på honom, right? och jag är säker på att han skulle ångra det han gjort (om han inte redan gör det) om han fick veta vad det kan bli för konsekvenser med det. Gjort är ju gjort, och det går ju inte riktigt att få det ogjort. =/ du får se till att han själv förstår att han inte ska göra om det? =)

Han vill nog gärna inte förlora dig. =P så han får gå på dina villkor. ^^ Lycka till. ;)

2009-07-14 @ 22:40:49
Postat av: Paulina

Aaaoh ... ;<

2009-07-16 @ 01:06:08
URL: http://pinkscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0