bränd 3 gånger

Ringde honom när han åt, så han skulle ringa mig efter det istället.

Än så länge har han inte ringt och kommer säkert inte göra det heller...
Fast iförsig ville jag ju inte prata med honom iallafall, men man reagerar lite så när man väntar ett samtal och personen aldrig ringer....


Iallafall, idag har jag blivit bränd 3 gånger.
En gång på en manet och 2 gånger på min varma macka (ni vet såna mackor med ost, skinka och ketchup, om inte tomat som har varit i ugnen ett tag).

Dessutom sa Rose-Marie ungefär såhär innan idag: "Även om det skulle ta slut mellan dig och Sebbe så betyder ju inte det att du slipper mig och hans systrar."
Inte riktigt så, men ni förstår vad hon menar va?
Skönt att höra. :)

Hehe, förresten så har jag fått 4 nya storasystrar, kan man säga. Jag som är så van vid att vara äldst av syskonen. Haha.


Kommentarer
Postat av: POi

aousch! låter inte kul det där med att bränna sig på en manet. xD

2009-07-18 @ 12:38:02
URL: http://namedeleted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0