Här kommer bilderna

På tåget dit




Lurvas



Sebastian som liten (Tog också när han var yngre och äldre, of course, orkar inte lägga upp dem bara)



Lurvas igen



Min skugga och min halva fot (?)



i caféterian på färjan till Helsingör





På helsingör sålde de blommor



Visste man inte att man var i Danmark hade man trott att det där var felstavning.



Dansk glass, fast utan sylt och grädde!



Många gamla, konstiga hus fanns det också.









mobilbeviset



Helsingborgsfestivalen





Booster, den ville jag åka, men fick inte för Rose-Marie. (men vi fick åka parisehjulet ungefär 7 varv. Haha.)



Påväg hem. Rose-Maries maskot Herbert som hon vann på helsingborgsfestivalen.

Skåne


I halland fick Herbert låna mina glasögon.



Mina nya skor (Jag hade nästan bara lila på mig den dagen)



Västragötalandslän! (Mitt hemlän kan man säga)


Göteborg. ♥





That was it!


Kommentarer
Postat av: Em

Hej! allt bra med dig ? :)

2009-08-01 @ 14:15:35
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: POi

Lovely pics! ;)

2009-08-01 @ 15:51:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0