Nossebro

Gah, jag har varit i Nossebro idag.
Vi hälsade på hos min ena moster, sedan gick jag till Freja och Lovisa.
Sedan gick vi hem till min morfar, eftersom mamma, Emily och pappa var där.

2 bilder:

På vägen till Nossebro lärde jag Emily lite engelska ord.



Vi åkte också igenom Essunga, där bodde jag när jag var liten, tog ett kort på vårt gamla hus.
På andra sidan fanns det en skog, där vår första katt Nelly ligger begraven.





Förresten  så tycker Sebastian att det är töntig med en blogg...
Det tyckte han inte för 2 månader sedan, fast han påstår 5 månader.


Iallafall, behöver duscha, sen måste jag sova, för vi ska till Liseberg imorgon. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: HalloN

vad i att ha en blogg är töntigt? :S



Ha det så kul på Liseberg då. ^^

2009-08-07 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0