Min dag (20 Aug 2009)

Idag har skoldagen faktiskt varit ganska okej.
Kom hem så sent också för att jag skulle ta självporträtt.
Ronja (en vän till mig) skulle också ta det samma tid, så medan hon och jag väntade efter skolan så gick vi till Stefans Foto (en butik i Vara där det finns bland annat godis och grejer) och köpte lite lösgodis och läsk, sedan satte vi oss på trappan till Vara-bion och pratade. Riktigt mysigt.
Sedan när vi tog självporträtt tog fotografen bara två bilder på mig. Det betyder väl att bilden blev ganska bra. Hoppas det, får väl vänta och se tills skolkatalogen och det bröset kommer.
Sen när jag kom hem tog jag en liten dusch.

Ja, det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0