Jag har varit mobbad...

Jag är deprimerad, olycklig, ledsen.
Jag förstår inte, jag försöker inte ens, men mitt liv är ett helt jävla helvete.
Jag önskar mitt liv var en aning bättre...
När jag var yngre var jag mobbad, bara för att jag var... Vad ska man säga.. Tjock?
Men det var bara pågrund av min astma-medicin (Som jag inte använder längre som tur är).
Sedan rasade jag ner i vikt och blev inte lika mobbad längre...
Jag skäms nu så mycket efteråt och Sebastian har sett en bild på mig från den tiden, och ibland retar han mig över detta och jag mår så dåligt varenda gång han gör det. Han får mig att skämmas. Han sårar mig när han gör så.
Alla som gör så mot får mig att bli ledsen.
Jag förstår inte... Vad är det för fel på feta människor?
Tillochmed jag brukar reta tjocka människor. Men jag har bestämt mig för att sluta.

De riktiga idioterna är ju dem som retas, mobbas och slåss utan anledning. (Eller pågrund av "grupptrycket")
Jag själv slåss bara när jag försvarar mig, eller blir riktigt, riktigt sårad eller arg.

Kommentarer
Postat av: HalloN

Det är inget fel med tjocka personer. Bara man inte är så överviktig att det kan vara farligt för hälsan.



Förr i tiden ansåg man ju det vara fint att vara tjock. :P

och det finns det säkert många nu som tycker det också. ^^



Alla är fina. .mo oavsett kroppsform, hudfärg eller religon.

Och det ligger oftast i betraktarens ögon också. ^^ Det finns egentligen ingen som kan säga att man är ful eller vacker, och tala för alla, för man har olika syn på vad som är vackert och inte. ^^

2009-08-15 @ 01:36:01
Postat av: HalloN

Edit:

Sorry. xD trodde det skulle gå att ändra i sin kommentar genom att gå bakåt och ändra och skicka igen. Båda kommentarerna ovan av mig står det i stort sett samma sak i. ;P. så snälla, om du har tid över kan du väl ta bort det första? ^^ för jag ville ändra en sak i det första jag skrev som lät fel för mig. x'D

2009-08-15 @ 01:39:55
Postat av: - C H R I S T I N E !

Hej!

För någon månad sen skaffade jag mig en ny blogg.

Men det är svårt att hitta läsare.

Syns man inte, Finns man inte!

Därför skriver jag det här inlägget till dig och hoppas på att du har lust att kika in och se om min blogg är något för dig!



Ha det super bra.

2009-08-15 @ 02:40:21
URL: http://livetsomchristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0