Fobier

Jag är lite konstig när det gäller fobier.

Min första fobi.
Jag är tillexempel rädd när jag är helt ensam på nervåningen, för då känns det som om en kniv plötsligt ska komma emot mig och blir inte lugn förän jag har kommit upp på det sista trappsteget.
Allt det här pågrund av en dröm som jag hade för några år sedan.

Min andra fobi.
Jag är rädd för spindlar. Men BARA om de är inomhus OCH jag är ensam med den. Är den utomhus, och någon är nära är jag 001% rädd.

Men såklart har jag fobi för att Sebastian ska lämna mig också. Eller att han är otrogen, eller att han bara... Ens ska såra mig på något sätt... Det är nog mina största fobier.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är också värsta rädd för att jag typ ska bli mördad i min egen källare xD men seriöst, vad är oddsen? :P

2009-08-12 @ 21:41:31
URL: http://pandasi.blogg.se/
Postat av: Paulina

Det var ett skämtsamt inlägg, "hon" heter Berta och är en ryggkliare :P



Spindlar är äckliga men jag håller seriöst på att avlida om jag ser en krabba. Är tom äckligt att skriva om dem :S

2009-08-13 @ 00:39:54
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0