drömmar om andra bloggare

Konstigt.

Inatt drömde jag om att jag träffade Kenza, fast jag kallade henne för Kizzie.
Haha, sen så sprang Amir från Gaybloggen förbi någongång också.
Sen ska vi inte tala om vad som hände efteråt.

En gång drömde jag att jag bodde ihop med Foki på något hotell, och så blev hon och jag väldigt bra vänner, och så kände hon någon tant som hon och jag gick och fika hos.

Haha. Det är kul att drömma om andra bloggare, förstår bara inte varför man gör det... Men det kanske är så när man börjat med en egen blogg och börjat läsa andras bloggar?

Vem vet...

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahha! Stackare , du drömmer om dem där bloggarna .. bloggerskorna .. , aja iaf ;D



Skum dröm :O

2009-08-14 @ 12:20:58
URL: http://pinkscreen.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0